travelingheart.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

EINDELIJK! Tussen 25 en 30 April vertrek ik naar Australië voor mijn halfjarige avontuur. Ik ga dan 6 maanden bij mijn gastgezin in Sydney werken en logeren en daarna hoop ik nog een loterij te winnen zodat ik nog even een paar weken kan reizen. Ik gun mijn ouders alle rust vandaar dat ik zo ver mogelijk wilde gaan. Verder ga ik natuurlijk heel veel mensen heel erg missen, maar ik zal 1 keer per maand Skype installeren en even contact zoeken met mijn oude regenachtige leventje hier in Rotterdam. En natuurlijk zal ik hier proberen mijn blog up to date te houden zodat jullie mee kunnen zwijmelen met alle poepluiers die ik iedere dag moet weggooien en alle bikini troubles die een normale australier heeft voordat hij weer in zijn zwembad aan huis duikt. Afijn. Een en al lol staat me te wachten, can't wait!

Reacties

Reacties

Je ouders

Het zou je ouders écht alle rust geven, als je even laat weten of je goed bent aangekomen en zo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active